Pekingsoppa och biltur

Hejsan hoppsan fallerallera! :)

Igår så åt Jag, Lina och hennes kompis mat från kina, jag åt peking soppa och nå kyckling med nå fyrkantiga halvkonstiga bitar. Pekingsoppan var underbart och det andra behöver knappt nämnas. :p Haha
Vi såg på lite tv och sedan var vi ut och åkte lite bil runt runt, Kul var det. :) När jag sedan kom tillbaka hit till Lina så somnade jag direkt. :)

Nu sitter jag här, det är Lördag morgon och Linas mysiga klocka ringde och väckte mig för ett tag sedan. Ironi att klockan är mysig, den är hemsk, det är den värsta jävla klockan jag någonsin hört, den ringer hur högt och jobbigt som helst. :p Aja, nu ska jag åka ut till Birsta och titta efter en dragkedja till munkjackan som jag syr på söjden. :)

Ska åka till Gimåfors senare, så Tjohejj! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: