Pappa på skolan :)

Igår Onsdag så var Pappa med på skolan från morgonen till två när vi slutade. :) Det var helt okej. Hade hemkunskap efter lunchen och då fick vi arbeta med frågor också fick vi baka bullar, jag gjorde både vanilj och kanel och pappa var en flitig diskare han. :p Haha. Bullarna blev super smarriga. :)


Åkte hem till Pappa efter skolan och där var Kristian. Vi såg på en film som gick på tv, den hette något i stil med "Up to the 90s" och jag tyckte verkligen om den. Den handlar om en gubbe med fru som hade ett skydsrum under deras hus, så har gubben inrett det och så och sen så tror dom att det är en atombomb som sprängs ovanför dom så då låser dom in sig och ställer tids låset på 35 år. Samma år som dom låste in sig föddes deras son. När det gått 35år så gick gubben upp då var det kväll uppe och han fick bara se massa hemskheter. Sen ska sonen upp för att handla mat för ett år, och det är ju en liten omställning att se himlen och sånt, så träffar han en tjej också får han reda på att det inte varit någon atombomb utan ett flygplan som kraschat in i deras hus och blahablaha. :) Jätte bra är den!

Såhär ser Rosa rattarna ut, dom är super smarriga. Olle har varit till stan idag, så hitta han dom och köpte dom åt mig. :D


Idag är det Torsdag, hade slöjd på morgonen och där håller jag på med en grön munkjacka som Ludvig förrhoppningsvis ska kunna ha. Såhär ser den ut nu. :)


Hade idrott den sista timmen och då hade vi brännboll, det var helt okej. :) Klockan fyra var jag på vatten gympa, och det kändes riktigt tungt. :p Torsdagarnas vattengympa känns längre än tisdagarnas, precis som att det är roligare på Tisdagarna. :p

Nu sitter jag hemma hos Mamma i Fränsta, ska strax åka med Pappa till damen för hon är hemma nu, tänkte fråga om hon vill ha hjälp med något, typ plocka äpplen. :)

Hejdå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: