Studie besök på MKC och GELAB

Hejsan hoppsan.
Idag är det Torsdag, snart helg! :D Imorse var jag inte speciellt pigg så jag låg och drog mig så länge det bara gick, tänkte att jag kunde köpa en macka till frukost på tåget. När jag kom till tågstationen så läste jag att det var bussersättning.. Så jag kunde inte köpa någon macka, som tur var kunde Mamma komma med macka och juice när jag kommit till fränsta. Kom försent gjorde jag också eftersom att bussen var seg. :p Men det gjorde inget. :)
Har haft en helt okej dag på skolan. Har haft studie besök på MKC och GELAB, det var skoj, fick en skit cool penna från MKC och en reflex. :D På GELAB fick vi ha nå snygga skoskydd så att vi inte skulle vara statiska eller något, fast dom funkade inte. :p Men ful var dom!


Sitter i datasalen nu, har skrivit ett personligt brev också har jag skrivit om mitt dröm yrke, barnmorska! :)

Nu ska jag, Nathalie och Jennifer gå upp på badhuset och ha vattengympa. :)

Hejdå 8)

heidi

Fan en hel dag utan dig :/ i crying my life away ;)<3Puss påre

PUBLICERAT DEN 2009-10-15 KLOCKAN 15:43:42
BLOGG: http://heidichristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: