Lite sallad till lunch. Varit med Heidi och pratat. Minnen! Snö :)

Var med Lina ut till Birsta och handla imorse, sedan var vi på konsum i Skönsmon och där var kassörskan väldigt trevlig och jag väldigt väldigt trött. :p Haha
När vi kom hem till Lina igen så somnade jag och sov så sött i några timmar. :) Vaknade vid ett, då åkte jag med Lina och hennes kompis Sanna in till stan också gick vi Coffe house och åt go sallad till lunch, jag åt en kyckling sallad med pasta, massa grönskaker och mangoraja dressing, det var jätte gott men jag åt bara upp halva, orkade helt enkelt inge mer, så jag är verkligen sjuk, i vanliga fall äter jag som en häst. :)

När Heidi slutat skolan vid två så gick jag och va med henne. :D

Vi satt och pratade och sedan tog vi tjugo i tre bussen hem till Heidi i Ljunga. Bussen var proppfull så till en början fick vi sitta i varandras knä, men sedan fick vi också plats. :) Haha

Åkte hem till henne och hon tvättade och fixa och jag satt typ. :p Vid sex åkte jag hem till Pappa och åt middag, bacon och potatis. :) Har jobbat med hemkunskaps frågorna, tänkt och funderat, kollat i min minnes låda, smsat och pratat med Heidi. ;)

Nu sitter jag hemma i Fränsta, tänkte sitta vid min dator snart, den ska bara starta först. :p Haha. Vänta på att det blir varmvatten ska jag också göra och det tar hur lång tid som helst när värmen är på i växthuset. Den är ju det nu eftersom att det är så kallt ute. Så jag får väll duscha om en och en halv timme typ, om jag har tur, stackars mig. :p Haha

Mamma skrev ett sms förut; "Ja ser de snöa !!" stod det. Jag blir så glad, för snart kan man åka skoter, typ. ;p Det ser jag verkligen fram emot, och julklapparna! :)

Go´natt 8D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: