Klirr klirr, ett nummer och lockigt hår

Jag, Heidi och Joel gjorde kroketter, köttbullar och smaklös brunsås till frukost/lunch, det var ganska gott. :)
Åkte och fixade så väskan lät klirr klirr så ikväll blir det nog lite partaj. Det ska vara fest på baljan, men där var Jag och Heidi tydligen inte välkommen, men det är ju förståeligt, killarna skulle ju flockas runt oss om vi kom och det vill dom väll inte. ;) haha

Klirr väskan :p


Joels jacka lät också klirr klirr :p haha så jävla tjockt!


Vi åkte buss förut, så såg Heidi en fin kille som satt alldeles bredvid oss, så sa hon till mig att han hade vackra bruna ögon och sånt, sedan kom Jon och drev med henne och jag trodde jag skulle skratta ihjäl, HA HA HA! Sedan så satt den där killen och väntade på skjuts när vi satt och väntade på ett tåg, då frågade Joel om han kunde få en cigg av den där killen och det ena ledde till att han tillslut satt bredvid Heidi och när vi skulle gå ut till tåget så sa han att hon skulle ringa senare också fick hon hans nummer! ;D hahaha, dagens roliga!

Var till Madde en sväng förut så lockade hon håret på mig och det är så jävla fint nu, Tack Madde, du är bäst!! :) Sitter hemma hos Heidi med henne nu, dricker lite go cider och lyssnar på skön musik, får se vad vi hittar på för tok senare. :)

Hejdå 8)

Madde:)

De är är lungt gumman,de är bara komma igen när du vill bli lockig igen;D puss<3

PUBLICERAT DEN 2009-10-27 KLOCKAN 16:08:52
BLOGG: http://maddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: