Idag är det Tisdag och jag har skolkat.

De två första timmarna hade vi teknik, Jag och Joel ritade på en uppfinning som jag kommit på, en vrål bil med garage! ;D Efter tekninken så hade vi lunch och sedan hade vi en till dubbeltimme teknik. Heidi kom till Fränsta vid ett, då var vi upp på vårdcentralen och pratade, kom ner till skolan vid två, då gick vi till matan och fikade. :) Hårdmackor med Kalles randiga, päron festis och banan käkade jag. :p

När vi sedan började så skulle vi vara med i någon undersökning läraren vi hade var Benoit och han pratar inte svenska så bra.. Jobbigt. Hade en skit sur kille som delade ut undersöknings blanketterna, om en kille kan ha pms så hade han nog det idag. :p
Inte så roligt.

Den sista timmen skulle vi ha film, med 9b... Det var inge roligt, hur högt ljud som helst på tv;n, ungar som sitter och för massa oväsen och kastar runt en massa skit, två tysta och enligt mig helt menlösa lärare och en skit film på det. Jag gick hem, första och troligtvis sista gången på hela nian så skolkar jag faktiskt nu. :p

Nu ska jag gå upp på badhuset, har vattengympa idag, efter gympan ska jag åka till Heidi för ovanlighetens skull. ;)

Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: