Helt okej dag på skolan

Igår kväll så åkte jag hem till Fränsta för att sova, utan Heidi en hel natt, men det ska vi komplettera för inatt, ska nämligen åka till stan och vara med henne senare.

Idag är det Onsdag, har varit en helt okej dag på skolan, har sett på två lyxfällan avsnitt och nå annat penga program, ätit fisk till lunch, fått besök av arbetsförmedlingen och haft en datasals timme med studie-yrkes-vägledaren, fick till och med sluta en halv timme tidigare idag! :D

Sitter hemma hos Mamma nu och väntar på att min låtsas bror Andreas ska komma och hämta mig, vi ska nämligen åka upp till Mamma och Olle som är i Gimåfors, ska äta någon god middag där. Åker förhoppningsvis hem senare för jag vill till stan och vara med Heidi!

Nu ska jag fixa någon blomma att ge till Mamma och Olle för dom fjantarna firar tydligen 2år tillsammans idag. XD

Hejdå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: