Gravid tjock Haha

Heidis lillasyster berättade häromnyssen att hennes klasskompis frågat om jag var gravid, klasskompisens storasyster eller något hade tydligen sett mig och tyckt att det såg ut som det. Jaha ja, ska man ta det som en komplimang eller? Haha! Jag tycker verkligen inte att jag ser gravid ut, vilket jag inte är heller, okej att det ser tokigt ut om jag har något i fickan på min anorak jacka, men hallå? Svårt att fråga mig själv istället för att det ska tisslas och tasslas om det, det är därför rykten uppstår, men jag bor ju i en liten by.. :p

Tjohejj 8)
Heidi

Ne gumman du ser inte ut att vara med barn Jag LOVAR ;D du är defenetivt inte tjock =D, hatar folk som inte kan komma och fråga om det är något dom undrar över istället för att skapa rykten =/ så jävla omoget men men liten by :P lite att snacka om ;D <3 Puss Och dregel på axeln xD Haha

PUBLICERAT DEN 2009-10-12 KLOCKAN 19:39:00
BLOGG: http://heidichristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: