Godmorgon. Hjälp!

Godmorgon, har nyss vaknat, vet inte om det kom någon och hälsade på inatt i mina drömmar, kom inte ihåg något. Men jag vaknade utvilad efter typ tio timmar i alla fall! :D

Jag har nyss kommit på att det snart är Fredag och Lördag, halloween fest och bröllops fest, hjälp! Planera festen, planera maten, planera klirret, bjuda, tänka, handla mat och godsaker, handla kläder, handla klirr, städa huset, plocka undan akta saker och fixa halloween stämningen behövs göras. Imorgon ska Heidi och jag till stan och handla kläder. Sedan ska vi hem och städa och fixa, jag tycker att det känns stressigt. :p
Önska oss lycka till med tiden? :)

Nu ska jag upp och äta frukost. :) Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: