Gårn ikväll eller igår kväll

Var på gårn ikväll, eller det räknas inte som ikväll eftersom att klockan är över tolv, men jag var på gårn i Onsdags :p Det var ganska roligt, och som Oliver sa; "Du har inte varit här på kanske två år", lite överdrivet var det men ändå. :p Han är inte alltid så smart han. XD


Ritade lite, spelade airhockey vann med 15-14. Först ledde jag och sedan börja han komma ikapp mig och sedan blev det vartannat poäng och när det äntligen vart så jag hade ett över sa jag att jag vann nu! :p Sedan tittade jag på Greys anatomy, jag gillar den serien för dom säger alltid nå bra i slutet! :)

Ska borsta tänderna och sedan gå och lägga mig nu, för klockan är för mycket.

Go´natt 8D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: