Feber feber fin!

Imorse så hade vi slöjd, jag sydde lite på huvan och sydde fast halva drag kedjan. :)

Jag håller på att göra en arbetsbeskrivning det är därför jag har massa bilder. :)

Idag Torsdag har jag haft det jobbigt med febern, tog till och med en värktablett på lunchen. Jag brukar inte äta värktabletter i vanliga fall, men det blev i alla fall bättre efter det. :) Det var chicken nugggets, ris och currysås till lunch. :)
På matten så håller vi på med volym och idag fick vi ha burkar och sånt och räkna ut vad det skulle bli för volym och sedan fylla dom med vatten för att se om det blev rätt, i ena burken blev det precis så mycket som jag hade räknat ut att det skulle vara i den! :D
På idrotten hade vi killerboll och det var riktigt varmt. Klockan fyra så var jag på vatten gympa, det gick ganska bra, fast vissa saker stod jag över för att det var för tungt. :p

Såhär såg jag ut idag, jag älskar verkligen min sjal, den är så fin! 8D


Nu sitter jag hemma, funderar på om jag ska fara upp till Gimåfors eller stanna hemma i Fränsta. :) Det lutar åt Gimåfors eftersom Mamma håller på att locka med Isterband, stuvad potatis och rödbetor. :p

Hejdå 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: