Party!

Igår hade Heidi och Jag halloween fest, det var massa pynt, dundermusik, fina vänner, vitt, minttu black, massa godsaker och den jag tycker om som jag kunde titta på, kvällen hade inte kunnat bli roligare. Tror vi var 35 pers som mest, i mitt hus! :D Fick flera fina kommentarer om att vi hade gjort det fint och att det var roligt att vi pyntat och så, det känns bra! :D Har knäppt massa bilder med Heidis kamera, men den är med Heidi i Hammar och jag är i Fränsta så jag lägger in bilder efter helgen! :)
Både Heidi och jag blev riktigt snurrig, och det var inte annat än roligt! :D

Lämnade min fest vid halv tre när det inte var så mycket folk kvar och åkte hem till Fränsta och sov. ;) Gud vad det var skönt att få av sig dom högklackade skorna, hade på mig dom under hela kvällen. Har så himla ont i fötterna idag, på trampdynorna liksom, kan knappt gå. Knappt i alla fall. :p haha.

Ja idag mår jag lite sådär, hade as ont i huvudet när jag vaknade imorse, men så somnade jag om och när jag vaknade för ungefär en timme sedan så var det bra. :)
Nu ska jag väll strax bege mig mot Hammar, ser inte framemot all skit som är överallt, men det är sånt roligt man får med när man har en fest, som att någon rev ner en lampa i trappen och att någon ljusstake gick sönder, men efter en sån lyckad kväll hade hela huset kunna vara borta och jag hade varit nöjd ändå! :p haha.
En tråkig sak med att ha en fest är såna här dryga jävla människor, som förstör och jävlas bara för att dom är dum, jag nämner inga namn men han var krullig, lång och kommer från stöde, han satt och kastade godis på golvet fick jag höra, det är inte så kul, synd att vi inte har Vigg där, haha, han skulle få varit där så hade han kunna hjälpt mig att städa. :p

Nu ska jag gå ner och klä på mig och sedan kanske gå till Pappa. :)
Vid fyra ska jag åka med Andreas upp till Gimåfors för Mamma och Olle ska ju ha bröllopsfest ikväll, så nu blir det snart mera partaj! :D hehe

Hejdå 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: