Nu är det lov

Igår kväll så gick jag till Heidi och Ljunga från Fränsta, det är cirkus 7kilometer och jag gick med stavar. :) Så stolt över mig själv. :D Idag har jag träningsvärk i magen..

Heidi och jag tokade oss som vanligt och våran kväll och natt blev grymt lyckad!
Jag skulle visa hur jag gjorde när jag var liten när jag sa kolla jag är inte trött, jag drog liksom upp ögonen, Heidi och hennes syrra asgarvade åt mig när jag visade hur jag såg ut. Haha. Heidi blev ju hemskt snygg när hon gjorde det. :p


Olle ringde mig imorse och frågade vart jag var för jag hade bett han igår att komma ner med mina gympa kläder till busshållsplatsen, så kollade jag på klockan den var halv åtta så jag insåg att jag försovit mig och svarade; Ja inte där jag borde vara i alla fall. :p Haha. Åkte en lite senare skjuts, men det gjorde inte så mycket kom bara en halvtimme försent. :)

Jag har varit trött idag, mycket trött, men det kan lätt bli så när man bara sovit i 3,5 timme. :p
Idag så var det pannkaka och Mexicana soppa till lunch, det var jätte gott och jag åt som en häst som vanligt. :)

På musiken fick vi skriva om julminnen också fick vi spela låten "Another brick in the wall" Det var kul, musikläraren spelade in när vi spelade och sjung, sedan fick vi lyssna på det innan vi sluta. Veckans höjdpunkt, HA HA HA för Oliver och Pontus som sjöng dom stackarna, haha det lät riktigt roligt. :)

En tanke slog mig just, det är Fredag idag och första dagen på lovet, grymt skönt! :D
Sitter hemma i Fränsta nu men ska strax åka till min favorit, Heidi! :D

Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: