Cider och nu 1års kalas

Igår hade vi så trevligt, Jag, Heidi och Magnus. :)



Min telefon tycker inte om att ge mig fina bilder xD



Satt och drack lite cider hemma hos Heidi och sedan drog vi iväg till baljan. Där var det kallt om tårna och jag tyckte inte att det var så jätte kul, men vi stannade flera timmar ändå. Vid tolv åkte vi hem till Heidi. Då var hon upptagen med annat så jag gick ut och prata i telefon och sedan gick jag och träffa Mia, Rebecca och Tony. :) Gick tillbaka hem till Heidi vid halv två. Så tittade vi på lite tv och sedan somna vi. ;)

Jag är på bra humör, jag mår bra och jag är glad! :D

Nu ska jag ut och duscha och sedan ska jag åka med Mamma till stan, vi ska på min kusin Emmas sons Luddes 1års kalas! :D

Hejdå :)

Uppdaterat med bättre bilder :)
Magnus :D


Heidi <3


En av mina fina ko-strumpor :)


hahaha Näcken var innanför tröjan på Magnus ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: