Varit på skolan

Hejsan hoppsan, idag har jag varit på skolan, fast vi egentligen ska ha prao, men jag hade tänkt praoa på Sundsvalls praktiska gymnasium och dom hade också praktik den här veckan så dit ska jag istället få komma vecka tre om jag inte minns helt tokigt. :)
Har varit med 8;a, ungefär halva klassen är sjuk och hemma och några snorungar var på skolan också, haha. Inge illa menat men dom är sjuk och snorig. :)

Har känt mig trött och hängig hela dagen. Imorse höll jag på att försova mig, klev upp fem över åtta och skolan börjar kvart i nio. :p Åt frukost, rostade mackor med skinka och ost och go´vanilj te och sedan fick jag skjuts till skolan. :) Det har varit en härlig dag på skolan, lite livlig är väll klassen jag är med, men det känns ändå enklare och slappare än en vanlig skolvecka, eftersom att jag nu gör det jag känner att jag behöver och tar lite ansvar, typ. :p

Nu ska jag faktiskt ta tag i skolarbetet som jag skjutit på i över en vecka.. Snart, ska bara.. Titta lite. xD Näe då, jag ska faktiskt lämna in det imorgon, förhoppningsvis. :)

Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: