Varit på sjukhuset

När jag kom till akutmotagningen så fick jag inte sitta särskilt länge innan jag fick komma in och ta blodprov, det var riktigt läskigt tycker jag, jag såg att hon fyllde ett rör med blod också sa jag; Men gud vad mycket blod du tar, så sa sköterskan, Nej det är inte så mycket det ser bara så ut, också fyllde hon två rör till!! Läskigt! Efter det fick jag vänta i en och en halv timme ungefär, såg på massa tv och höll på att somna medans Pappa läste ungefär en miljon tidningar :p haha, Sedan fick jag komma in och sätta mig på en säng, så kom det in en sköterska och sa att provsvaren börja komma in och att doktorn snart skulle komma. Så fick jag vänta en halv timme ungefär och sedan kom doktorn in och sa att alla provsvar såg bra ut också tröck han på magen så det kom någon tår, det gjorde ont.. Ja så prata vi lite och sedan så fick jag åka hem, det fanns ju inte så mycket att göra. Jag kan ha haft någon infektion i magen som kroppen tagit hand om själv, eller något sånt och tröttheten kan bero på så mycket och det skulle jag gå till vårdcentralen så dom får göra en bedömning eller något. :p Blahablaha, nu skiter jag i det här! Men doktorn på sjukhuset och sköterskorna som jag träffat idag har varit trevliga och snälla i alla fall! :)

När vi var klar på sjukhuset vid fyra så hade jag inte ätit något på hela dagen... Jag hann inte med någon frukost imorse och sedan skulle jag inte äta förrän vi visste vad som skulle göras på sjukhuset. Jag var riktigt hungrig när vi kom från sjukhuset, var sugen på kina mat, men eftersom att jag var med Pappa så blev det inge sånt, utan det blev Max! :D Jag tror inte att den smälta osten med strips någonsin varit så god som den var idag! Jag var såå hungrig. :)

Jag har jätte ont i min arm nu, det är ett lite små läskiga märke där sköterskan tog blodprovet också är jag öm där, AJ! :/

Nu sitter jag hemma i Fränsta, har nyss duschat och nu tänkte jag fortsätta läsa om andra världskriget och sedan ska jag nog göra klart hem provet. :) Hejhopp 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: