Varit in på stan en sväng :)

Det vart inge fika imorse för smöret var slut.. :p
När jag gick utanför dörren så åkte bussen förbi, så gick jag och gick och nästa gång det åkte en buss förbi så var jag en bit från busshållsplatsen och jag orka inte springa, jag ska ju faktiskt inte anstränga mig heller när jag är sjuk, så gick jag in till stan istället. :p Det var härligt, gick och vrål sjöng och sa Hej åt alla jag mötte. ;)
Är hemma från stan nu, var in en sväng på cubus men jag hittade inga varma strumpbyxor som jag letade så det vart inge handla där. Men jag var på Ica och handla lite där, smör, mackor, tomater, en banan och strips tills ikväll. :)

Nu sitter jag och fikar gomackor med svart prickar på, med skinka ost och tomat, riktigt mumsigt! :D Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: