Varit i Birsta med Pappa

Nu är jag tillbaka från Birsta, var in en sväng på Öb så köpte jag lite godis, efter det gick jag på Mc donalds och köpte en cheese burgare, det är det enda jag har ätit idag och ändå är jag inge hungrig, okej att min dag inte varit så lång men ändå. :p
På Willys vart det en massa impuls mat som verka enkel, ravioli, nudlar, makaroner, spagetti, mos, fiskbullar, köttbullar, brunsås, grillkorv, ketchup, mackor, smör, ost, skinka, mjölk och chips, Tack Pappa för all mat. :) Pappa hade köpt två host mediciner åt mig, som jag sitter och kurerar mig med nu och hoppas på att jag ska bli bättre! :)

Nu ska jag tända lite ljus och göra mysigt för snart kommer Lina hem från jobbet. HeyYeah!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: