Trött, Mc donalds och äckel buss tur

Idag har jag varit trött som ett as på skolan, bara så ni vet så är det inge vidare när man ska jobba matte och skriva grejer på engelska. :p
På biologi lektionen idag var det skoj tycker jag, läraren som vi har Laila kom in på massa olika saker också skrev hon streck när vi gjorde bra och dåliga saker, tyvärr skrev hon mer streck på dåliga saker fast att vi gjorde mest bra saker, men det var Olivers fel säger vi, typ. Läraren sa ibland att hon var på gränsen på att skrika håll käften eller kasta ut någon eller sätta sig ner och vara tyst eftersom att ingen verkade lyssna, jag lyssnade! :p A ja roligt var det i alla fall. :) haha

När jag slutat skolan vid fyra så åkte jag buss till stan och träffade Heidi och Tobbe. Vi åkte ut till Birsta, var in på Arken och köpte en reflexväst åt Vigg tittade lite på Media markt och på HM, sedan var Heidi och Jag och sprutade på oss massa parfym på Kicks. :p Jag har hittat en ny parfym som jag tycker om, men nu kommer jag inte ihåg vad den heter. :p

Vi åt middag på Mcdonalds, det var gott, kul och trevligt, lite halv tokigt! :) haha.
Heidi och Tobbe :)


Heidi satt på en snurr stol och Tobbe puttade på så hon flög av. :p


Det är bara så jag är ;) haha och nyfikna Tobbe i bakgrunden xD


Heidi har sina läskiga linser på sig :)


När vi åkte bussen från Birsta så klev det på nå buspojkar, dom gjorde så att det luktade as i bussen, det luktade inte mänskligt.. Det var hemskt jobbigt, men tur att min shal var dränkt i parfym så jag kunde andas i den. :) Busschauffören stannade bussen innan vi var framme så slängde sig typ alla ut ur bussen. :p Haha!

Nu sitter jag hos Heidi i stan, ska åka hem med tåget som är hemma i Fränsta vid halv ett, tänkte sova hemma inatt, för imorgon bitti har jag utvecklings samtal. :)

Hejhåpp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: