Stug bilder :)

Feliziah och den tillfälliga/nya.. fest nallen Wolfgang Igor Jäger, när vi satt bak i Pappas bil på en dyna med massa täcken, påväg upp till stugan :)



Min överaskning :D Agnez åkte med Tom i smyg, utan att jag visste det. :p


Feliziah när det fortfarande var så kallt att vi fick ha jackorna på oss. :p


Tom och Agnez, min kamera på mobilen suger...


Hampus och Feliziah :)


Feliziah och Tom ;)


Emma och Jerker, gulligull :p


Decker kom upp en sväng också :p


Min mobil kamera suger ju som sagt :p


Magda, Kristina och Feliziah :)


Jag älskar hela stugan, jag tycker att allt är så mysigt och just övervåningen, sov loftet är speciellt mysigt också är det jätte lågt i tak. :p
Där låg jag och va snurrig och hoppfull. :p hehe


Fyllskalle :p haha.


Ja det vart inte riktigt som vi planerat, men det vart ändå bra tycker jag. Jag tycker att vi ska göra om det när det är lite varmare ute, typ på sommar lovet! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: