Sovit i femton timmar!

Godmorgon världen, igår kväll när jag gick och la mig så hade jag sån där vidrig huvudvärk, sån där som man kan fälla några tårar för, jag höll på att spy av den. Jag lyckades i alla fall somna runt tolv och när Mamma väckte mig imorse för jag hade tänkt gå på skolan så hade jag fortfarande lite ont i huvudet och var trött så jag fortsatte sova, har vaknat några gånger och sms;at lite. När jag vaknade vid ett så tänkte jag gå upp och äta frukost, så la jag mig ner en sväng och nästa gång jag vakna var klockan tre. Men nu är jag vaken på riktigt! Har ätit en rejäl frukost med go´vanlij te. :)

Nu ska jag gå från datorn, för Mamma ska ha den och bokföra. :p  Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: