Seg dag

Kom hem imorse vid halv fem, somnade nog runt fem. :)
Vid halv nio imorse kom Olle ner och var dryg och fråga om jag skulle med till stan medans Tilde spela trumpet.. Då blev jag lite mindre glad, sedan kom Mamma ner och fåna sig och Tilde spela trumpet.. Jävla as dom är! xD Gick upp och sa Hejdå till Tilde och sedan gick jag och la mig igen.
Vaknade vid halv ett. Idag har jag inte gjort speciellt mycket, har legat och dragit mig i sängen, läst tidningen, köpt och ätit lite pizza, sett på tv och varit ut med Vigg en sväng, är inte speciellt pigg. Även fast jag inte drack igår så mår jag inte så super, har ont i huvudet och är trött. :/

Nu ska jag leta efter något härligt gitarr cover på When you say nothing at all låten.  HejHej :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: