Råtta.

Nu sitter jag hemma, det är kallt här. Såg värsta läskiga råttan på vägen när jag gick hem, fick typ springa efter den för att se hur den såg ut.. Den sprang värsta snabbt, i vatten pölarna också, den såg typ hårig ut, eller som någon kuse.. :S Det vart en rolig kväll med Tom och Feliziah, Tackar för det! :) Jag har lite ont i magen, tror att jag är lite hungrig men väntar till frukosten. :) Nu kommer kissen ner och ska gosa så Godnatt 8)
Mamma Melissa -ung mamma till 2 i Himlen och 1 på jorden

Ha ha -andra brukar springa ifrån råttor men du springer efter dem:.) Vad skön du är!



Tack snälla för kommentaren inne hos mig också!:.)

PUBLICERAT DEN 2009-11-16 KLOCKAN 04:14:26
BLOGG: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: