Öronmuffar och go´middag

Jag och Lina åkte ut till Birsta förut och köpte en blomma på Bauhaus för Linas köksbords blomma har dött, jag tror hon har vattnat ihjäl den eller att den bara inte trivs i en bastu. xD
Vi hittade även ett par snygga öronmuffar med älgar på öronen och princess kronor, som vi köpte till Tilde. Så åkte vi till Emma och gav Tilde öronmuffarna, hon är så söt Tilde, bjöd på låtsas fika och var allmänt gullig. Jag blir på så bra humör när jag träffat barnen. :D Ludvig var med oss och låtsas fika också, han verka ha blivit jätte stor på bara någon vecka, han kunde säga Mamma och det lät som han skulle prata, goungen. :)
Det var såna här öronmuffar, fast med älgar med rosa kronor på sidorna, jätte söta ;D


Söt Tilde med öronmuffarna :)


Jag och Lina har nyss ätit en gomiddag, pommes stripes med älg kött, beasås, tomater, gurka och Coca cola, värsta gott och mysigt med ljus. :)


Nu ska jag tipsa Lina om att vi kan hyra en film ikväll, så det blir mys. :) Go´kväll 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: