Onsdag

Idag så var det god mat på skolan, ris med currysås och kyckling, jag tog inte så mycket mat idag så att jag inte skulle bli så vrål mätt och det gick bra. :p
Idag har jag varit trött på skolan igen.. Funderar faktiskt på att sova inatt, men gör jag det hemma får jag nog abstinens besvär och kramar sönder kudden. ;p haha
Åkte till Bodil i Viskan och hälsade på efter skolan, det var roligt där. Fikade, busade med barnen och pratade lite. :)

Åkte bussen som gick vid fem hem till Fränsta, på bussen satt Feliziah. :)


Vi hade så trevligt och knäppte kort på monster, hjärtan och fladdermöss(duvor). :p haha


När vi kom hem så satt katten i skyltfönstret, som hon gör ganska ofta, kände för att knäppa kort på det för hon är så söt, min Sixten! :p Hon satt inte still så det blev inga super bilder. :p


Nu sitter jag här med Feliziah, har nyss proppat i oss massa mat så nu är jag vrål mätt.. :p

Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: