Mycket punkter..

Tidigare ikväll var jag och Mamma ut och sprang med Gittan, anledningen till varför vi kallar det springa är för att Gittan går så himla snabbt, jag hamnade efter och dom låg före mig hela tiden, Vigg ville inte ens gå med mig, mobbat. :p Jag tycker han verkar ha lite dålig hörsel nu, stackarn. Han är väll ganska gammal tror jag också, fast det kanske bara är något tillfälligt, jag hoppas det. :)

Jag tror att jag har feber.. Men jag ska på skolan imorgon för vi har prov.. Också har jag massa skit som ska göras, det känns bara allmänt tråkigt, jobbigt och tungt nu. Mycket punkter blir det också.. Förlåt för det, jag blir nog snart mitt vanliga jag. Hoppas jag. Imorgon efter skolan ska jag få hjälp med lite skol grejer och efter det kommer det kännas jätte bra, hoppas jag! :)

Nä nu ska jag gå ner och lägga mig så jag orkar upp imorgon :) Godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: