Jag blev sjukare

Godmorgon världen, gårdagen slutade inte riktigt som planerat. :p Kom till Heidi vid elva så var jag där i en timme ungefär sedan skulle min kusin Lina komma förbi och säga hej så åkte jag med henne en sväng också kände jag hur jag börja må illa, guppeligupp så kräktes jag, efter det kändes det skönt, det kändes bättre i magen, så åkte vi en bit till så mådde jag illa igen, så kräktes jag igen.. Förlåt Lina att det blev så äckligt! Bestämde mig för att åka hem till Lina och lägga mig så åkte vi förbi Heidi och hämtade mina saker sedan var vi in på Shell och köpte Proviva nypon och blåbärs soppa. :) När jag kom hem till Lina så tror jag Jonblund var förbi en sväng och slängde nå sova pulver i mina ögon för jag höll på somna direkt. Drack lite nypon soppa och sedan gick vi och la oss, vid två tiden. :)

Har nyss vaknat och klockan är tre, så jag har sovit ganska länge. :p Har druckit lite nypon soppa och nu ska jag väll bara sitta här och tycka synd om mig själv för att jag hostar som ett as. :p haha, skämt o sido, men det är lite synd om mig. xD

Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: