Handlat lite med Mamma

Jag var med Mamma och Brita på Ålunds förut på tjejkväll, det var massa ljus tända också fanns det massa fina små saker som man kunde köpa också bjöds det på fika. :)
Mamma och jag lyckades tillsammans handla för 800kr precis på kronan, och det var precis vad vi hade med oss också. :p haha

Vi köpte en grej som man kan ha en vindunk på :)


Också köpte vi en grej som man kan bära grogg glas i :)


Jag ville ha små fina stenar :)


Och Mamma ville ha två bollar som man kan ha ljus i och ett doft ljus :p


Nu ska jag strax gå och lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt och åka med halv sju tåget till stan för att titta lite på ungdomsmottagningen med Heidi. :p haha Godnatt :)

Heidi

Fina grejor hurru =D! Haha skrev om hästar och mitt intresse till dom , BTW jag ska börja rida! ;) Puss

PUBLICERAT DEN 2009-11-20 KLOCKAN 07:34:42
BLOGG: http://heidichristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: