Försov mig imorse, haft idrott och musik :D

Hejsan, imorse försov jag mig, vaknade av alarmet, men jag snozade det så många gånger så blev jag less för att det ringde hela tiden så då jag stängde av det. Smart Maria, smart! Sedan ringde Mamma och väckte mig, då tryckte jag upptaget och somnade om, sedan kom hon ner och väckte mig, då var klockan halv nio. Börjar egentligen kvart i nio. Men det gick bra, åt frukost i lugn ro och sedan åkte jag på skolan. Vi hade bara samling och svensk/engelska imorse och vi hade vikarie, så det är skit samma tycker jag. :p

På Idrotten idag hoppade vi hopprep, sprang lite, lekte idioten, hoppade grod hopp och tränade plankan, det var roligt med hopprep och en aning jobbigt, men det kändes som att timmen gick jätte snabbt och det är ju bra! :)

På Musiken idag hade vi riktigt kul tycker jag, förra gången när jag inte var där så hade klassen skrivit lite olika rim och texter och idag hade Daniel vår musik lärare gjort en låt text av det. Det var riktigt roligt att sjunga, ändra om lite på sättet vi sjung och spela in. :) Men Daniel sa att det här var den näst sista timmen musik vi kommer ha i nian, det känns lite mindre kul, lite deppigt, för vi har haft så roligt på musiken i år! :)

Nu sitter jag hemma, väntar på att drickan ska komma till Fränsta så att jag kan åka till stan, ska till Agnez, tänkte nog vara där hela helgen, eller vi får se vad vi hittar på. Roligt hoppas jag att det blir i alla fall! ;D

Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: