Du vet vem du är

Jag saknar dig, hela tiden. Jag gillar dig, jätte mycket. Jag önskar att vi sov bredvid varandra varje natt, det är min högsta önskan. Eller jag vet inte, det kanske är att jag var ensam om att tycka om dig som är min högsta önskan. Eller att jag visste vart jag har dig, jag vet att jag har dig i mitt hjärta och du är i mina tankar hela tiden, men jag önskar att jag visste vad du tycker om mig. Jag önskar ju självklart att du tycker om mig också, ibland känns det så, och ibland känns det som att jag kan dra åt helvete, typ, det är inte så kul. Men jag vågar inte fråga, jag tror att jag är rädd för att svaret ska vara det jag inte vill.. Ibland får jag för mig att du gillar att göra mig osäker. Eller liksom, du vet väll om att du gör det, eller, skit samma, nu blev det bara snurrigt, Godnatt :p

Vilken tur att jag fått en bild av dig så jag kan visa tomten vad jag önskar mig i julklapp ;)
Bli inte rädd om någon skäggig gammal gubbe kommer och stoppar ner dig i en säck, för då vet du vad som är på gång :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: