Choklad kalender och nu är jag hos Heidi :D

Jag somnade igår kväll vid åtta, sedan så vaknade jag vid elva av att Filip ringde FYRA JÄVLA GÅNGER.. Jag svarade inte ens sista gången när jag vaknade på riktigt för jag blev så sur! :p haha. Somnade inte om förrän vid ett. :p

Imorse hade jag slöjd, det var kul att det gick bra idag. :) Oliver satt bredvid mig och stickade, säkert han som gav mig lite tur och det var därför det gick bra idag, eller nå´t. :p haha. Ser så inne ut i vad han gör xD


Oliver uttalas ålliver, men om man skriver oliver, blir det automatiskt oliver som man äter med paprika i då? :p haha. Tänk vad taskigt om man skulle utala namnet som det man äter! xD

På Svenskan idag så jobbade jag lite med min artikel och sedan så satt jag i datasalen och läste om vaccin, är lite rädd för svininfluensa vaccinet. Läste om gardasil vaccinet också och det var ju bara negativt typ, så nu ångrar jag att jag inte läste på något innan jag tog det, ångrar att jag tagit det.. :/ Men vi får väll hoppas att det inte händer nå läskigt med mig. :)

På idrotten idag så lekte vi, läraren Laila hade köpt in nya leksaker. :p  Det var roligt! :D
Var på vatten gympan idag också och innan gympan så simmade jag femton längder. :) Vägde mig idag och jag vägde två kilo mindre än vanligt, värsta roligt! :D Synd bara att det inte syns. :p Ska jag vara ärlig så vill jag faktiskt att min mage ska bli lite mindre, inte puta ut lika mycket som nu. :)

Jag fick en choklad kalender förut. :D Värsta roligt, det är så gott att äta en choklad om dagen, synd bara att jag får vänta 25dagar tills jag får äta en. :p Mamma skrattade åt mig för att jag ville ha en choklad kalender men då berättade jag för henne att jag aldrig kommer att blir för gammal för det, jag vill alltid ha en choklad kalender i december! :D
Såhär fin är årets kalender, vart lite skakig bild. :p Men det är nallar och paket på den. :D


Knäppte kort på katten förut, bara för att hon var så söt där bredvid mitt före detta fest nallefår Cornelius Bertil Edgar! :D haha


Nu sitter jag hemma hos Heidi. :D Hon städar rummet och jag sitter här och nördar, ska väll snart hjälpa till, kanske, när hon slutat prata i telefonen, om nu det sker. :p haha! 
Ikväll ska vi kanske fira ;) hahaha

Hejdå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: