Är med Feliziah

Åkte med tjugo över fyra bussen från stan, så pratade jag med Heidi så berättade hon att Feliziah också åkte den bussen så gick jag bak och satt med henne. :)
Åt potatis och romsås till middag och sedan gick jag hit till Tom för att vara med Feliziah medans Tom är och tränar så nu sitter jag här med Feliziahoch lyssnar på musik. :)
Har bestämt mig för att inte gå på skolan något i veckan, eftersom att jag har feber så borde jag ju inte vara med på gympan också är min mentor Anna hur rädd som helst för att bli sjuk och jag är snorig och hostig så det går ju inte att dölja att jag är sjuk. :p hehe.

Nä nu ska vi kanske titta lite på mitt hemprov om andra världskriget. HejHej 8D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: