Är i Fränsta nu :)

Hejsan hoppsan, nu sitter jag hemma i Fränsta, Emma skjutsade hit oss. Tilde är också här, jag har visat henne min flöjt så den går hon så fint runt och tjuter i.. :p haha. Hela vägen hem från stan så har vi haft en bil framför oss som kört síck sack, åkt in mot mitten när det kommit bilar och så, så Emma ringde och tipsade polisen och gav dom registrerings nummret, det visade sig att den som ägde bilen var född 1928, aja fara för andra var det i alla fall. Idag hade jag tänkt hitta på massa bus men vi får se hur det blir med det, känner mig riktigt trött, funderar på att skicka över Mamma och be na köpa ut en redbull. xD Det är ju sexton års gräns. :p

Nu ska jag gå in och busa med busungarna, Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: