Aj i min mage, trött idag igen!

Idag har det varit ännu en trött dag på skolan, för Heidi och jag satt uppe igår och prata sex, så vi somnade inte förrän vid två, det var kul att prata tycker jag. :p haha!

Heidi i mörkret :)


Jag har haft ont i min stackars mage idag, det är inge kul, har legat och vilat på flera bänkar och läst lite ur en engelska bok. Det har varit en ganska skön dag på skolan ändå, även fast jag har varit trött och haft ont i magen. :) Hade idrott den sista timmen, då hade vi först krabbfotboll och sedan innebandy, det var pinsamt och lite kul, fast mest pinsamt. :p haha.

Nu ska jag fundera lite över min artikel, äta en tomat, dricka lite juice och sedan åka upp på vattengympan. :) Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: