Vinst!

Idag har jag varit på skolan, och det har varit lite otrevligt kan jag berätta. För det finns några i min klass, som jag varit lite halvt ovänner med, jag har länge skitit i dom, för dom är så dryg, vi har struntat i varandra, men nu har en tjej börjat vara otrevlig, det är riktigt skitigt tycker jag! Tei sluta bry dig om hur jag är, jag vill inte veta av dig, tala inte till eller om mig, snälla! Jag har försökt ignornera att dom finns, men det var hon som började på engelskan för någon vecka sedan, jag vill inte höra nå mer, dryg unge! :p Jag kanske är sur och otrevlig ibland, men bry dig inte om det för det är inte direkt så att jag talar till dig, du vet inte hur jag mår och om jag kanske är ledsen, så sluta säg att jag ska sluta vara sur, för du vet inte hur det kan ligga till ibland, och du är jävligt otrevlig också ibland, och dryg så det bara skriker om det, så det så! 

Förlåt för den tråkiga början, jag behövde bara skriva av mig lite, nu till något roligt! :)

Jag gick till hem till Mamma efter skolan, för hon hade något deklarations papper som jag skulle skriva på. Och när jag kom hit visa Mamma mig ett brev som jag fått, det stod HARIBO på det. Jag funderade på vad det kunde vara, för jag minns inte att jag skickat in något. Också i det stod det typ att jag skickat in till en tävling som man kunde vinna bio biljetter i, jag minns det när jag läste det, också hade jag i alla fall vunnit två biobiljetter, gud vad glad jag är! :D

Nu ska jag åka hem till Pappa, för där är ju älsklingen
 skriver nog senare :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: