Valborg heter det

Igår Torsdag, så åkte jag till Bodil en sväng och hälsade på där. Det var trevligt, hade med mig lite presenter och en bukett till dom.
Fick träffa deras nyanlända lilla skrutt, han var inte liten för åldern, men jag tyckte han var mindre än någon bebis jag sett på ett bra tag i alla fall.

Här under har jag tagit ett kort på en snygg skylt,
som sitter inne på Bodils toalett. :)
Haha

Efter att jag varit hos Bodil åkte jag hem till mamma i Fränsta. Sedan skjutsade Mamma mig till Ljunga, var där ett litet tag, har bilder som jag knäppte hos Conny.
Älsklingen var där, så därför åkte jag dit. ;)

Lite (konstigt) folk på första bilden, älsklings Kristian på 2:a, och (snygg) Ted E på 3.e. ;)


När jag varit i Ljunga ungefär en halv timme eller något sådant, så tog jag och Kristian tåget till Ånge.
Där mötte vi upp Agnez också mötte vi upp Kenny. :p


Här under har jag lite bilder från kvällen, vi var utanför Daniel. Där var vi tills lite efter klockan nio, för då sa Daniel något som lät väldigt drygt i Kristians öron, så han gick därifrån, förbannad. :p Jag tyckte också att han var lite otrevlig, men skit samma.
Vi tog 21.52 tåget hem till Ljunga och gick sedan till Conny, där var det mörkt, och partaj! :)
Kristian och jag blev lite oense :p Men åkte hem tillsammans i alla fall, runt tolv tiden. Fick skjuts av min käre Pappa. Kristian och jag sov där inatt. :)

Lite folk på första bilden, (snygg) Jag på 2:a och (Snyggaste) Agnez på 3:e
<3
Jag på den första bilden, lite nytt folk på den 2:a, Kristian agerade kameraman på den 3:e ;)
Kristian agerade fotograf

Jag sa: Visa att du älskar mig <3
Resultatet ;)
Jag sa, visa att du älskar mig ;)

Jag älskar dig, även fast vi inte blir bra på kort tillsammans! ;) Haha
Snyggingar ;)


ALLDELES FÖRTIDIGT, vaknade eller väcktes jag imorse. Jag vet inte riktigt varför jag vakna, men skyller på att Kristian brukar föra liv som en elefant enligt mig i alla fall, på morgonen. :p HAHA. Klockan var fem..... Jag kunde inte somna om..... Hade alldeles för mycket tankar tror jag. Klev upp vid sex tiden och gick ner i köket och började rita lite, på hur vi skulle kunna göra om på toaletten uppe, hos min pappa.
Gick sedan upp så fort jag hörde att pappa var vaken, och berättade om mina planer.
Imorgon ska vi fara till Sundsvall och inhandla lite grejer! :D

Min inte nu levande Mormors bror Albert fyllde 68år idag. Så imorse ringde han och berättade det, och bjöd oss på kaffe och tårta. Jag, Kristian och Pappa åkte dit imorse med en blombukett, vi bjöds på köpt tårta och kaffe, jag tänker inte skriva att det var jätte gott eller något sådant, för det tyckte jag inte. :p

Jag upptäckte imorse att min kära jacka inte var hemma.. Oj oj, vart kan den ha tagit vägen, behövde mina p-piller. Pappa skjutsade mig och Kristian till Ljunga, till Conny, för att titta efter den. Jackan var tack och lov hos Conny, och jag blev jätte massa glad när Kristian kom med den. Vi lämnade Kristian i Ljunga, för han ville stanna där.


Idag har jag ätit två pizza bitar, sedan har jag rensat i min fina gröna sandlåda, som nu är en jordgubbs odling.
Har före och efter bilder, för att visa hur duktig jag var. :p


Var med om en mycket läskig sak, det kom en kuslig skalbagge krypandes, när jag såg den tänkte jag döda den. Men jag var så godhjärtad och lät den leva, vågade inte röra vid den. :p Visst är jag snäll då ;)

Vi hade öppet i växthuset idag, så har inte suttit göra lös, även fast det inte kom så mycket kunder, men men. :)

Vid fyra tiden var jag hungrig som ett as, om dom nu är hungriga! :p
Pappa och jag for och hämtade Kristian i Ljunga och åkte sedan till Pizzerian Vagabondo i Fränsta och käkade sallad, det var riktigt riktigt mumsigt. :)
Efter att vi ätit skjutsade vi upp Kristian till Anton.

När jag kom bort till pappa igen så krattade jag två gräsmattor där, ska visa bilder i framtiden på mina hus, både hos Mamma och Pappa. Men idag när jag tänkte knäppa kort på Pappas så stod två av Pappas bilar och hans släpvagn på gården, då kom jag på att det inte skulle se nå fint ut, så tog inte något kort, men jag ska göra det i framtiden! :)

Jag är lite uppsvälld på vänster handen.. :/ Fast jag fick ett par bra handskar att använda förut, av våran granne Lasse. :)

Jag och pappa for till Faster Ingrid och Bosse och min kusin Anna förut, vi fikade lite och det pratades och skvallrades, som vanligt xD

När vi kom hem badade jag och rakade benen, för de som vill veta. :p haha.

Sedan gick jag in till Fränsta. Det tycker jag är bra gjort. Skulle lämna busskortet till min älsklings Kristian, för han är en mupp och tappar eller glömmer oftast bort sina egna saker. <3

Nu sitter jag här hemma hos Mamma, hon och Olle är inte hemma. För dom är i huset i Gimåfors. Men katten är hemma i alla fall, inte just nu förstås, för hon skulle ut och ragga på nå killar tror jag, hon gick ut när jag kom hem. ;) Jag hoppas hoppas hoppas att hon vill komma in nu när jag ska gå. Så jag slipper vara orolig över henne. Vi bor ju nära vägen och jag är så rädd att några dårar ska köra för snabbt här.. Jag vill aldrig att det ska hända!

Nu ska jag gå ut och bajsa på katten, nej jag ska kissa på henne, men jag tycker att det är lite komiskt när man säger sådär. Önska mig lycka till med att få in katten.
Sedan ska jag ta ut den fula oranga cykeln och cykla hem till pappa, där ska jag läsa bibeln tills jag somnar, för imorgon ska vi ju som jag skrivit tidigare till Sundsvall. När jag skrivit bibeln, menar jag egentligen IKEA katalogen. :p Haha.

Go´natt g(r)ott folk!

Imorgon, eller någon annan dag, ska jag skriva ett inlägg om gröna/svarta fingrar! ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: