De senaste dagarna har jag gjort en massa saker. :p

I Fredags åkte jag och Kristian till Ånge, vi, Heidi och hennes pojkvän Tobbe startade partaj på badplatsen, som kallas Vojen. Det var rätt så trevligt där. :) Vid tio tiden åkte Kristian och jag tåget till Sundsvall, jag gick hem till min kusin Emma och sov där, Kristian åkte till en kompis och sov.
På Lördags morgonen så vaknade jag av mina söta kusin barn Tilde och Ludvig, jag myste med söt ungarna mestadels hela dagen, vid sex tiden tänkte jag och Kristian ta ett tåg hemmåt, när vi står där på perrongen, märker jag att jag kollat fel och att det enda tåget som går, är ett x2000 som stannar i Ånge.. Vi tog det tåget i alla fall, och det var skit dyrt, så jag blev rätt så besviken, trehundra kronor kostade det. :p Min snälla Pappa hämtade oss i Ånge och skjutsade oss till anton i Fränsta, det var där vi tillbringade våran 9 månader tillsammans kväll och vi hade faktiskt trevligt! :)

På Söndagen så var vi hos Pappa och hjälpte till, jag rensade rabatterna uppe på gården och det tog sin lilla tid det, jävligt länge. :p Jag tror inte att det hände så mycket vettigt i Söndags, men på kvällen satt jag vid MSN och märkte att det var hur många som helst som hade virus, det var närmare bestämt sju stycken som skickade länkar.. Det är ju tråkigt, och synd för dom stackarna som har virus. :p Jag åt glass på kvällen och märkte när glassen var slut och jag inte orkade gå och hämta mer, att det faktiskt är gott med bara cola sås också, jag älskar det! :)

Jag älskar Kristian också, så enormt mycket, och ALDRIG SKA JAG SLUTA ÄLSKA DIG, DU ÄR ALLT JAG HAR OCH ALLT JAG BER OM!

Igår Måndag så var jag på skolan och dagen flöt på även fast jag inte var speciellt glad. På eftermiddagen, det vill säga efter klockan två, så var jag och min bästa vän Agnez på sy slöjden, Kristian kom på skolan så att jag kunde få hans hand avtryck på mina mjukis byxor som jag gjort på slöjden, dom kommer vara skit snygga! ;)
Jag åkte med fyra bussen hem till Pappa, jag började må dåligt, fick feber blev snorig och hade världens jävla huvudvärk. Jag åt inte ens någon middag för att jag inte var nå sugen alls, och när jag inte äter riktigt, då är jag sjuk. Jag gick och la mig vid nio och vaknade klockan tio idag, kan knappt förstå det själv att jag sov i typ tretton timmar :p
Idag har jag stökat på hemma hos Pappa, vattnat mitt jordgubbs land som växt enormt mycket sedan jag la på en fiber duk. Jag har vikt tvätt, tvättat och torkat och gjort i ordning i mina garderober. Jag är hemma hos Mamma nu.

Go´kväll på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: