Städat

Det gick bra imorse även fast jag sovit lite länge, jag kom en minut försent enligt min klocka, och det gjorde inte så mycket! :p
Idag har det inte hänt så speciellt mycket alls på skolan, vi slutade klockan två.
Då tog jag bussen hem till Pappa. Jag har rensat kökslådorna i över en timme, lite tråkigt. Men det behövdes och det blev fint! :)
Jag har även läst lite tråkiga engelska glosor. ;)
Också har jag kollat i garderoberna uppe på mitt rum, bland gamla skol papper och sådant. Så nu har jag fint i garderoberna också har jag lagt en massa papper i en hög som ska till pappers insamlingen. :)

Jag hittade ett brev när jag städade, från en norsk brevkompis som jag hade för några år sedan. Vi träffades i Leksand på campingen där för flera år sedan. Hon skickade två brev till mig på slutet och jag känner mig så dum, för jag tror att jag var lat, men jag hade tappat bort hennes adress, men i ett brev skickade hon en mail adress, också sökte jag inte upp henne. Jag funderar i alla fall på att skicka ett brev till henne, Monja tror jag att hon heter. :)

Jag kanske åker till Kristian senare.
Förhoppningsvis i alla fall, för jag vill vill vill vara med honom nu! <3

Go´kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: