Kyckling

Jag tycker att det är jätte gott med skinnet på kycklingen, det är ju där det är en massa smak. :) Någon annan som inte tycker så? Jag blir så irriterad på folk som verkligen vägrar testa vissa saker, som någon mat med vitlök i eller liknande, som min Mammas kille. :p
Jag sitter hemma hos Pappa, har ätit kyckling med strips. Nu ska jag ta och göra lite skol arbete, som jag skulle börjat med för någon timme sedan, men jag fastnade liksom här och läste några bloggar, jag är en nörd! ;D

Det kommer ett inlägg senare om lite allt och inget, med bilder och så, men just nu känner jag att skolarbetet och ett bad behöver prioriteras mer, förlåt! :p
anna

för dom är så jävla snygg:D

PUBLICERAT DEN 2009-05-25 KLOCKAN 21:48:21
BLOGG: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: