Kalla mig galning.

Men tänk på min idé, inte är jag dum, eller! :)
där jag skriver som man gör i vanliga fall.
utan hoppa upp hela tiden, så nu tänker jag börja på ett nytt inlägg,
Men det här blev lite jobbigt att inte kunna fortsätta skriva,
Det tycker jag i alla fall.
Då hamnar sakerna liksom i rätt ordning typ.
Och idag så har jag haft kjol på mig och varit och hjälpt till i växthuset.
Men jag tänker såhär att om jag skriver nu att igår så var jag på dans.
sak som man ska skriva.
Det skulle nog kunna bli lite jobbigt att behöva hoppa upp en rad för varje
och uppåt, så nu ska jag testa det. :p
Hejsan egentligen tycker jag att man bör skriva om saker som hänt nerifrån,

BÖRJA LÄSA NERIFRÅN?! ;)
Anna

Jag tyckte det var en ganska söt idé. ^^,

PUBLICERAT DEN 2009-06-07 KLOCKAN 17:49:05
BLOGG: http://skruttunge.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: