Dagen i all ära och bilder från helgen!

Idag är det Måndag, utvecklings samtalet imorse gick super bra, som förväntat. ;)
Vid tio tiden så hade vi tjej grupp, det var trevligt tyckte jag, fast jag skulle helst vilja att några tjejer från min klass inte var närvarande, men man kan inte få allt.

Här är Lina Olsson, en som går i min klass.
det finns leksaker där vi samlas med tjejgruppen, Lina tyckte om hästen tror jag ;)
Hon ser lite flum ut för hon hade käkat något som man blev rosa av om man inte borstat tänderna alldeles innan.

Vi hade terränglöpning på idrotten och jobbigt som satan tyckte jag att det var. Jag gick iställe för att springa den mesta delen av spåret.

Efter skolan gick jag till badhuset och solade.
Efter att jag solat gick jag hem och där väntade en hög med massa ren tvättade kläder.


Jag har inte gjort så mycket mer än vikt tvätt känns det som, det tog sin lilla tid det. Fast jag har ätit middag förstås, Lax Potatis och Romsås. Också har min käre Mamma och jag beställt PEACE AND LOVE biljetter till mig Kristian och Agnez. :D

Idag så fick jag igen arbetet som vi skrivit för att vi fick ledigt en dag för någon vecka sedan. Det var en uppsats där jag argumenterade om droger. Jag fick MVG ;D Lycklig. Jag borde vara bra på att skriva tror jag?! ;)


Här under kommer det lite bilder från helgen som spenderades i stugan. :)


Ett av mina söta kusin barn, Ludvig, han är väldigt intresserad av plastmuggar. ;)


Tilde agerade kamera kvinna på Fredagen, det är min Moster Fia på bild.
Tilde agera kamera kvinna ;)

Tilde och Ludvig väckte mig på Lördags morgonen

Då tänkte jag att eftersom barnens Mamma Emma sov, så kunde hon få fortsätta med det ett litet tag till, så jag tog gullungarna också gick vi in till den stora, jämfört med den andra lilla, stugan.

På några av bilderna på Ludvig så är det ett lapp täcke som jag sytt på slöjden för något år sedan, som jag har lånat ut till Emma, jag tycker att det är så gulligt! :)

Tilde tyckte att vi skulle knäppa kort på hennes napp, så då gjorde vi det. :)


Jag är så stolt över mig själv, jag har bytt blöja på Ludvig efter att han bajsat. :p
Det har inte varit någon hitt förut, men nu när jag vågat prova, inser jag att det faktiskt inte är så farligt.

Senare på dagen så var Jag, Tilde och min mammas kusins tjejs barnbarn Emma och Ida ute vid vattnet nere vid herberet och kastade stenar, det var härligt, tills jag blev less. :p

Ida är den stora, Tilde den söta minsta och Emma är barnet på stenen.

Bus Tilde och bus Emma


vattnet


Jag fick locka Tilde med att vi skulle plocka en sten och ta med till momma, min moster.
Det gick bra då. :p

Efter att vi varit vid vattnet så gick vi till Sixten och Eivors husvagn.
Eivor bjöd på go´saker :)


Ännu lite senare på dagen, nere vid herberet.
Min mammas kusin Monica och min kusin Emma.

ni ser nere på bilden, de bruna trä grejerna, dom har jag målat.
Tog en bild för att visa hur fint det blev, för visst blev de det!? :)

Emma krattade löv och då passade Tilde på att kasta ut löv, där det inte ens legat några från början. ;)

Haha, Charmtrollet <3

Min kusin Emma och jag hade ju som jag skrivit om tidigare en rolig kväll!
Här är Emma på bild, det syns inte så jätte bra, men tänker man på det
då så ser man att det är en människa som lyser med en fick lampa. :)



Emma ser lite rolig ut ;) Haha


Jag älskar mina kusiner, och jag älskar min familj.
Jag älskar hela min släkt så otroligt mycket,
och jag känner mig så lyckligt lottad över att få ha
den underbara lite underliga släkt som jag har! <3

Go´kväll gott folk!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: