Våfflor med kaviar ;)

Varit på skolan idag och fick igen skrivboken som jag skrivit min läslogg till boken "Marley och jag" i. Trodde att jag skulle få VG på den eftersom att jag inte skrivit så jätte mycket på slutet, men jag fick MVG och det är jag jävligt glad för :D Har inte hänt nå mycket alls på skolan idag, som vanligt. Det var inte så kul idag på skolan för jag har haft ont i magen, mensvärk. :/ Tänkte hålla ut hela dagen även fast jag hade ont, men sedan vid halv ett tiden ungefär så skulle vi ha svensk/engelska också såg jag vilken fröken vi skulle ha, en vikarie.. Hon den kåta, om man får säga så. xD Tycker inte om henne jag. Så då tänkte jag att det var ju bara den lektionen som vi ändå inte gör något vettigt på och sedan engelskan sista timmen som jag skulle missa, så då kände jag efter lite till och fick lite ondare i magen xD haha. Nej men vafan det spelar ändå ingen roll för jag är alltid i vanliga fall på skolan!! Så jag gick till engelska läraren Birgitta och sa att jag skulle gå hem och frågade om det var nå papper vi skulle få på engelskan tills på provet, och det var det ju... Tråk. Vi har engelska prov på fredag, och dom tycker jag verkligen inte om. Vi får reda på vad vi ska träna på, men jag fattar aldrig vad det är, och sedan sitter jag där på provet och gissar mig fram på provet, och har tur om jag får ett VG. :/ Inte så kul :p Fick kjuts hem för Olle och Kristian var påväg från växthuset precis när jag skulle gå. :) Har sett på lite film med Kristian. Såg på en film som hette "Die Welle", och den var okej bra. :) Vid två kom Agnez och stannade i två timmar, för vi fyra skulle hon träffa dom där gudmänniskorna hon är ledare med för konfirmationsfolken. :) Hon åt kakor här, och drack saft, hon tycker inte om saft min vän Agnez, men jag sa att hon skulle testa för jag älskar den saften vi hade, det är sån där liten flaska man köper också kokar man vatten och socker och sedan häller man i den där flaskan. Filmade när hon smakade och det såg himla roligt ut, först ler hon mot kameran sedan smakar hon, gör en underlig min, ler sedan igen och säger : Den var jätte god. Fast det tyckte hon ju inte GALNING! xD Den är skitgod den saften, enligt mig i alla fall. Kristian och jag gjorde våfflor förut, eller jag gjorde dom och han åt. Med creme fraiche, räkor, svart och orange sån här kaviar rom, och dill det vart himla gott tycker jag :) Kristian har gått iväg på körskolan, han skulle skriva in sig där ikväll :D hoppas att det går bra för honom, jag sitter och väntar på att serien som jag följer "Unga mödrar" ska börja, den gör det om fem minuter, tycker att det är himla jobbigt att varje avsnitt är en halv timme långt, det är med en reklam så själva serien är typ tjugo minuter, tycker att det är lite tråkigt att det inte är längre, fast o andra sidan är den ju varje vardag typ istället :) Efter det ska jag tända lite ljus och göra det lite mysigt på rummet, och sedan ska jag sitta och läsa lite bloggar och vänta på att Älsklingen kommer hem från körskolan, som ligger på andra sidan vägen :D Sedan förhoppningsvis se på lite film och mysa ;)<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: