Angling och Partaj.

Igår morse klev jag upp tidigt, 05:55 hade jag ställt klockan på, Vi skulle ju på angeltävling i Munkbysjön. Det var Kristian och jag, Pappa, Janne, Ted och Mikaela som for dit, och det var trevligt där, tycker jag! :) även fast att vårt lag inte fick nå gäddor, men mört hade vi ju alltid så fisk var det minnsan xD haha. Träffade lite folk där och det var ju kul. Vid halv ett tiden kom Elisabet som åkte med Magnus från Ånge dit också, vet inte varför, det hela slutade ju faktiskt klockan ett. Kristian och jag åkte i alla fall med dom tillbaka till Ånge och tur var väll det, för det hade varit jobbigt och tagit tid att få pappa och Janne av isen. :p Knäppte massa kort igår, men nu hittar jag inte kabeln som man behöver mellan datorn och telefonen, för att överföra bilderna.. Men lägger upp massa bilder i framtiden när jag hittat kabeln. I Ånge var först Jag, Kristian, Elisabet, Magnus, Agnez, Kenny och Jonas på småbarnshokey, för Magnus kände någon liten knatte där. :) Jag fick en bit äppelpaj av Agnez för hennes mamma hade bakat så hon tog med en bit till mig, den var himla god ;D Senare blev det lite partaj hos Magnus, fast vid tio tiden for jag och Kristian (hem) till Ljunga :) Var på ett litet partaj där också och träffade på Agge oxh Becka, trevligt trevligt, dom firade sin årsdag tillsammans :) Jag själv skulle nog inte göra det, på samma sett, men men, dom såg ju ut och ha trevligt även om dom kanske inte kommer ihåg allt idag. xD Kristian och jag gick därifrån rätt tidigt också för jag tror vi båda kände att ögonlocken blev lite tunga. Så då gick vi hem till han och sov. Imorse så ville jag äta frukost lite ovanligt när jag inte är hemma för jag är lite feg på det för jag tycker det är så pinsamt att göra det (borta) eller hos Kristian, men jag åt i alla fall en bit äppelpaj som stod där i kylskåpet och den var hur god som helst :D Såg att Agnez hade skickat ett medelande och skrivit att min pappa varit i Ånge inatt, hos Magnus, då tänkte jag oj nej pinsamt, haha. Aja så senare ringde jag pappa och frågade vart han var, då var han påväg hem från stan. :S HAHA. Men han hade säkerligen haft roligt igår, även fast han först hade varit där det varit olika åldersgrupper och han kanske inte borde varit där, men dom yngre som var där borde ju absolut inte vara där. och det är ju att han haft roligt som är det viktigaste, för han roar sig inte så ofta min pappa. Han och hans chaufför skulle i alla fall skjutsa hem Janne så då frågade jag om dom kunde hämta mig påvägen tillbaka för jag skullle ju hit hem till Fränsta, så nu sitter jag här, och har lagt in en tvättmaskin för att jag ska packa kläder för en vecka, och duscha och fixa mig och så. Har praktik imorgon och en vecka framåt och jag har valt att vara i Sundsvall på kommunhusets bygg avdelning, ska vara med en arkitekt! :D så då så ska jag sova hos min kusin Lina i Granlo, och det tycker jag ska bli roligt :D
Jag är jätte sugen på pekingsoppan som finns på Ming palace, funderar på att äta den när jag kommer ner till stan sen, ska åka med tåget som går vid sex :) Jag hoppas att Kristian kommer hit med 3 tåget för han är fortfarande kvar i Ljunga, vill ju träffa honom ett tag till innan jag far till stan också hyrde vi ju två filmer i fredags och vi har bara sett en. Så då känns det naningen onödigt att inte se på båda, så hoppas han kommer sen så kan vi se den andra och mysa lite grann ;D








becka

hahahah=D ne, jag orkade inte åka till stan som vi skulle göra så vi festade istl. vi ska dit till helgen istl=D vf drog ni btw?:P

PUBLICERAT DEN 2009-03-16 KLOCKAN 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: