Pizza och Styrketräning

Jag har varit på skolan idag, det var Pizza till lunch för det är önske vecka. Det var ganska skoj på biolologin också, vi mätte puls och räknade andetag :) Lite efter klockan ett hade vi idrott och jag var i styrketränings hallen, det var ganska trevligt. De sista timmarna var Agnez med och vi hade styrketräning då också, är riktigt stolt över mig själv. Jag satt och tränade på någon maskin också kom läraren och tittade, då sa jag att jag varit duktig, hade använt maskinen i två minuter xD då sa lärare att jag skulle använda den i tjugo minuter, så då gjorde jag det :) Sedan gjorde Agnez det också.

Har inte pratat med Kristian på hela dagen, han glömde tydligen bort att fara på praktiken eller något sådant också har han ingen laddare till telefonen för den ligger här hemma hos mig, han är i stan.. Jag blir så besviken, men men jag älskar honom ändå.. <3

Kvällen kommer att blir fyld av tv tittning också kanske lite läxläsning, får se om jag orkar. :p Jag ska se på "Familjen Annorlunda" klockan åtta. Sedan ska jag kolla en sväng på något nytt program som heter Tonårsliv som går på ettan, halv tio.

Nå vrål :p


21.55 är det Ballar av stål, missa inte det!? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: