Slask

Nu så, ni som velat att snön ska försvinna, och klagat nu smälter den lite grann och slaskigt och vattnigt blir det, inte så kul !

Har varit till stan och grattat min kusin Emmas kille Robin som fyllde 29år. Kristian, Mamma och Olle var med och det var skoj att träffa söt Tilde! :D och lilla kräk Ludvig. :p Emma hade gjort en jätte fin tårta, glömde telefonen hemma :( så det blev inte nå kort tyvärr, annars hade det nog blivit bilder på Tilde som försökte få på sin klänning över dom flestas huvuden :) Aja skoj var det i alla fall, men på hemvägen så fick vi veta att det brann i Stöde så åkte på södra sidan på någon trång jävla väg också mötte vi massa lastbilar och sådana tycker inte mamma om att möta. :p haha. Men det gick ju bra. Kristian somnade på hemvägen så han gick och la sig direkt när vi kom hem, tyckte det var tråkigt jag!!!! Hade ju hoppats på att han skulle vara vaken ett litet tag i alla fall, för himla myssugen är jag om jag ska vara ärlig :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: