Playdoo

Idag har jag varit på praktiken och det har varit en rolig och lärofull dag :p Har varit med ut och kollat på lite fall, och suttit och pratat om olika saker och lyssnat på olika saker. Nu sitter jag hos min kusin Emma, med Lina, Tilde och Ludvig. Lina (och jag) är barnvakt till Tilde och Ludvig för Emma jobbar och Robin skulle fixa med Linas bil som är trasig, fast nu är den förhoppningsvis inte det så länge till! :) Jag och Tilde har lekt med Playdoo lera ;)  Men nu är det filmen Tingeling som gäller :p
Skriver senare när vi kommit till Lina, Kram så länge!

Jag tycker INTE om reklamen som är under inläggen.. Det är nog det enda jag inte gillar med blogg.se (att dom tjänar pengar på mig :p) och det blir inge fint med reklam under!! Men men. Kände bara att jag hade lust att berätta det så ni vet :p 

Nu tog det för lång tid för mig här, så sötungen kom och satt sig i mitt knä för Lina lägger lillebror!
Det som följer har hon skrivit! :p m    mmmmmmmmmmmmmmmm m mmmm mmm                                                      m  mmmm  mmmmmmmmmmmmm ppppppppppppiiiiiii mmmmmmmmmmm  bbbbbbtt tt  tttttttttttttttttttttttttttttttttbtteewq                999988756bvbbv  bbbbbb  bbbbb bbbbb bbbbbbbb bbbbbbbb t t tj tjhtttytuyyv vvvvvvvvv j
Haha "Titta titta" sa hon när hon såg bokstäverna dyka upp på skärmen, också skratta hon! ;) Hon är bara för charmig Charmtrollet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: