Nytt lakan i min säng.


Har haft min blommiga gummi stövlar som jag fick när jag fyllde år, på skolan idag, och fick lite positiva kommentarer :) roligt tycker jag. Idag har jag varit på skolan, tråkigt, som oftast.  Men dom sista timmarna var okej kul tilbringade ju dom med min kära vän Agnez :) Var även en sväng upp till Kenneth och försökte förstå en figur, men det gick inte, han förstod den inte heller tror jag. Fick in en bild här nedan på den :)

Underlig!!

Var på vattengympa idag och Agnez var med också för första gången, och förhoppningsvis går hon fler gånger :) Jag har ont i magen nu och i huvudet, himla mensvärksjävel, brukar inte ha det jag, fast den lär ju förhoppningsvis bara sitta i ikväll. Man kan ju alltid hoppas. Här hemma har jag sett på lite tv, serien "unga mödrar" som jag följer, oftast i alla fall, också har jag vikt lite tvätt. Små tjafsat lite med Kristian har jag också hunnit med, när jag skulle byta sängkläder, för jag tänkte passa på och byta till mitt nya täcke som jag fick när jag fyllde år, som är 200x210cm stort eller något sådant, också behövde jag hjälp för det är inte det lättaste det där med att hä på påslakan på ett sånt stort täcke kan jag lova, enligt mig i alla fall. Också kollade Kristian på film och ville inte hjälpa till.. Men det gick bra ändå till slut, mamma hjälpte mig och då blev Kristian sur för det, men jag tycker nästan han får skylla sig själv när han inte ville hjälpa mig. Men men, nu får det vara bra :) Jag älskar dig Kristian så enormt även fast du är lite lat och det inte alltid är "en dans på rosor" för vi tjafsar och så ibland. Allt kan inte alltid vara bra. Men jag älskar dig ändå JÄMT och ALLTID!! <3
Anonym

Varför blev Kristian sur över att dina mamma hjälpte dej? o.O Och jag kommer att fortsätta att bada^^ om jag får pengar av mamma.. PözZ

PUBLICERAT DEN 2009-03-10 KLOCKAN 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: