Kommer inte på någon rolig, passande rubrik :p

Igår så var jag med Kristian efter att jag och Lina varit hos Emma klart ( lille Ludvig var inte så rolig på slutet han är sjuk också var han trött och vägräde somna riktigt ) , men men vi var i alla fall här hos Lina ett tag och sedan for vi till någon fotbolls plan här i närheten och kollade på Linas och Agges, kompis Malin, som spelade fotboll. Sedan skjutsade vi Kristian till hans kompisar, och for själva hem till Lina och skulle lägga oss, när vi lagt oss i sängen så ringer telefonen och vi fick vara lite chaufför, ett litet tag. Vi kom tillbaka till Lina igen vid kvart över ett tiden, och då fick vi äntligen sova :)
Nu sitter jag och äter frukost,  flingor och fil, och jag ska strax sminka mig lite och sedan börja gå bort mot praktiken.












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: