Igår var det våffeldagen

och på eftermiddagen var jag i Ånge med Kristian hos Jonas, och eftersom att det var våffeldagen var vi och köpte våffelsmet och tillbehör och jag gjorde våfflor hos Jonas. Agnez var där med :)

Igår på skolan, fick jag veta en rolig sak, att jag hade fått MVG på engelska provet plus att jag fått det på matte provet som jag hade för några dagar sedan :p Fast det ger nog ingen höjning på betyget tror jag, men men :p

Vi hade musik idag på skolan sista timmarna, det var väll ganska trevligt, skrattade mycket i alla fall. :)
Efter skolan åkte jag bil hem, HAHA. För jag skulle hinna göra iordning en liten bukett att ta med till Bodil och gå till bussen. For till Bodil i Viskan med fyra bussen. Hade trevligt där, åt jätte god middag, såg på lite tv, pratade lite också busade jag lite med Johanna efter ett tag, hon var lite blyg i början :p Bodil skjutsade hem mig. Jag har duschat och läst lite på glosorna som vi har tills imorgon och nu sitter jag här och hoppas på att Kristian ska komma hit :) För han är uppe hos Anton.

Imorgon ska jag på Bio, så nu ska jag kolla lite biljetter och busstider :) Ska även kolla in lite Hultsfreds festival sidan, för jag SKA dit ;)

Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: