Fan fan

Va jag är less nu!! :/ Kristian vägrar svara när jag ringer. :'(
Det kan ju lätt bli så när man bråkat, men det känns ändå inte bra..

Jag var med Lina Månsson förut, vi var ute och gick lite och åkte sedan lite buss och pratade :) också sedan så ringde kompisen som Lina sovit hos och frågade var fan hon var, Lina berättade att hon var med mig och kompisen vart skitsur för att inte Lina hade sagt till när hon gick, men det hade hon gjort men kompisen då, Elenor hade väll inte varit riktigt vaken, så det fick Lina skit för. Sedan då ringde kompisen och påstod att Lina tagit nå jävla usb minne som hon inte hade. Och allt blev bara skit. Ellenor och hennes jävla kompis Marre ville att Lina skulle visa att hon inte hade usb minnet på sig, så Lina visade exakt allt hon hade och då sa jag "Men tror ni seriöst att Lina skulle ha det på sig och sedan låta er genomsöka allt hon har, skulle jag tagit det och haft det på mig skulle jag ju inte visa alla saker." Och sedan när dom genomsökt allt Lina hade klart så sa den tjocka jävla fittan att dom visste ju inte om jag hade det på mig, och jag som satt där med skit mycket packning sa att jag inte orka visa dom liksom, också säger dom att då har ju jag det på mig, för jag sade ju innan att skulle jag ha det så skulle jag ju inte låta någon söka igenom mina saker, och jag sa igen att jag inte orka, men då sa dom att isåfall skulle Lina betala femhundra kronor, och hon hade ju inte tagit minneskortet så jag packade upp allt så fittorna fick se, men inte röra :p fast dom ville inte kolla i min påse med smutsiga trosor och strumpor :p Tss. Men men, blev så himla less och ville bara skriva av mig lite.
När jag kom hem så möttes jag av hur mycket skit som helst!! Kristian hade kläder överallt och saker och det var smutsigt, och sedan såg jag massa myror och då höll jag på och gå under, vart så jävla less och jag bara grinade, men nu är det okej igen, Min kära mamma hjälpte mig att städa också har Olle sprejat illaluktande myrdödande medel överallt också har jag fikat med mamma och Olle också har jag gett Olle en försenad födelsedags present en gammaldags flaska som det stod något i stil med Hembränt denna dryck är framställt av endast naturliga råvaror dock kan en viss doft och smak av finkel förekomma, på. Den tyckte jag var lite frän :)

Nu ska jag gå och duscha och lugna ner mig lite... Är så jävla less. Imorgon är det Vemdalsresa "Jippi" Det ända positiva med imorgon är väll Agnez <3 men just nu känns det inte som jag orkar med något alls, men det är klart att jag kommer gå imorgon ändå. :)

kylskåp

Jag ska få ett kylskåp nere i källaren, ett sådant med frysdel under ;D för min kära pappa hade pratat med Monicas bror som hade ett kylskåp som han tänkt ha till sin stuga men som inte fick plats där, så det ska jag få :)

Godnatt..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: